The seminar will be held in a hybrid online/offline format as part of the XI Grushin conference "2021: Reassembling the social, or how brave will the new world be?". The seminar will be held in Russian with simultaneous translation into English.

Бизнес

During the seminar we will discuss mental, emotional and behavioral changes that have occurred in Russia due to the COVID-19 pandemic, outline key trends in consumption, employment, travel and entertainment, and discuss their short- and long-term development. The discussion will be devoted to the description and understanding of these trends.

Program

12.00 — 13.30

New everyday life: Postmodernity against the background of Post-COVID. Will new trends in consumer behavior be consolidated in the markets of goods, services, employment and leisure?

Pandemic consumer behavior — an omnichannel approach (Alexey Gorbatenko, Project Management Group Director, Advanced Business Solutions, GfK)

New practices in the field of financial services: new customer experience and its perspective (Julia Moisova, PhD, Head of Team Research "Customer Experience", Sberbank)

The practices of the westernized middle class in the Post-COVID era (Konstantin Efimov, managing partner of X-patterns.pro, social psychologist, co-author of the telegram channel "postpostresearch")

New technologies in household and at work. Russian consumer against the background of world trends (Petr Zalessky, PhD, Senior Consultant, Head of Department GfK-Rus, Associate Professor, Department of Sociology, Financial University)

Is Russian youth ready to take pension liability in circumstances that increase life and professional uncertainty? (Alexander Tyurikov, PhD, Professor, Head of the Department of Sociology of the Financial University under the Government of the Russian Federation)

The first encounter with the "black swan": how the events of 2020 influence the mood of university graduates (Olga Alexandrova, PhD., Deputy Director for Research of the Institute of Socio-Economic Problems of Population of the FCTAS RAS, Professor of the Department of Sociology of the Financial University under the Government of the Russian Federation)

Application of qualitative methods in consumer experience research held by the product teams. (Elena Tarakanovskaya, PhD., top manager of "DANON", Associate Professor of the Department of Sociology of the Financial University under the Government of the Russian Federation)

Поделиться:

202 days ago
19 May 12:00–17:00

Событие пройдет онлайн

Уже есть билет
Ссылка на онлайн-событие рассылается за час до его начала.
Получить ссылку

Поделиться:

Есть вопросы?

Напишите нам, и мы обязательно вам ответим. Много интересного уже есть в нашей базе знаний.

Участник Организатор

Связь с организатором

На этот адрес придёт ответ от организатора.

Подпишитесь на рассылку организатора

Возврат билета

Если вы хотите вернуть билеты, вы можете сделать это по ссылке из письма с билетами или оформить запрос организатору в вашем .
Or you can contact our support service - support@timepad.ru.

Подробнее о возврате билетов

Войдите через соцсети

или с помощью email

Забыли пароль?

Создайте организацию

.timepad.ru

Телефон и email нужны для связи с вами

У меня уже есть аккаунт Секунду...

Создайте организацию

чтобы получить возможность бесплатно создавать события и управлять ими.

Название увидят участники ваших событий на страницах регистрации, билетах и письмах

.timepad.ru

По этому адресу будет доступен ваш личный кабинет и страница событий для участников

Должен быть указан контактный телефон

Этот телефон будет указан в контактах организации, на страницах событий и в билетах. Удалить его нельзя, но изменить — можно. Без подтвержденного телефона нельзя создавать события.

Как вы планируете использовать Timepad?

Укажите ваш email

Подтвердите ваш email

Сообщение с проверочным кодом было отправлено на указанный email

Отправить еще раз